SMART ANONYM PERSON!

Hejsan! :)
Herromdagen vart det ju ett anonymt pucko som skrev till mig i min blogg om hur synd det kommer bli om mitt barn för att jag tycker t.ex. att flickor ska ha rosa och pojkar ska ha blått. Det är ju så?
En pojk kan ju föfan inte gå runt i trosor och sminka sig? nej fy!
Och igår och idag skrev en tjej till mig, och jag kollade ipadressen HAHA SMART bruden du avslöjar dig själv.
Yäyä nu vet jag iaf vem den korkade personen är, och hon har ingenting med mitt barn  och mig att göra :)
hahah vet inte om jag ska skratta eller ASSKRATTA för den här korkade personen! ;) suck.
 
Good you stupid girl, haha!
 
 
Yeeah, ska ta mig ett bad sedan kommer jag tillbaka, PUSS!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Lisa

Det var inte mening att jag skulle skicka kommentaren anonymt ditt sär, förstår du inte? Jag tycker i alla fall väldigt synd om en barn som får växa upp med en abnormalifob som mamma. Dessutom så borde du öva din grammatik.

2013-03-22 @ 13:01:43
URL: http://grungegirl.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0