Vecka 27

 
Japp idag gick man in i vecka 27 med vår underbara bebis ^^, inte långt kvar! Jag längtar så jag spricker snart!
Att man kan sakna någon så mycket som man aldrig har träffat haha ^^,
fast jag känner ju han varje dag han är min solstråle! :)
91 Dagar kvar till beräknad förlossning alltså ca 11 veckor kvar! Tänk att jag redan har gått i 27 veckor, de har gått himla fort nu om man tänker efter känns som igår när jag ringde min pappa, mamma och syster och berättade det! men det var för 21 veckorsedan! Känns helt fantastiskt att vi snart har han i vår famn, guud vilken längtan!
 
Det jobbigaste just nu är att jag har svårt med andningen, känns som någon sitter på mitt bröst ibland eller trycker ihop mina lungor, det är otroligt jobbigt ibland vill man bara gråta men när jag lägger mig brukar de gå över. Och sitter jag eller ligger (i soffan) får jag ganska snabbt ont i ryggen! och det kan ta dö på mig.
Och tröttheten börjar komma tillbaka, men jag har mig själv att skylla för jag har slarvat med mina järntabletter!
kom på dom NU faktiskt, fan! Yäyä, lägga mig och kolla tv och ta järntablett! ååh. haha
PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0