Vecka 28, lääängtar!

 
Ja då var det måndag igen och jag går in i vecka 28 med våran älskade sötnos!
Vaknade klockan ca 8 imorse (liiite förtidigt) så jag somnade om igen efter en stund, och sedan vaknade Joakim klockan 10 i panik "SANDRA KLOCKAN ÄR 10!!" upp och hoppa och snabbt iväg till MVC som vi skulle vara hos KLOCKAN 10!! haha pinsamt! Tur nog att vi vaknade iaf haha.
Idag tog vi nytt stick i mitt lilla finger, mätte magen och lyssnade på bebisens hjärtljud :)
fick även kissa i en kopp (intresseklubben antecknar) haha. & jag fick svar på varför jag hade ont i vänster sida och det var för att det sitter band där som ibland inte hinner med bebisens växt och kan då bli spända pågrund av det =) tuur! haha å jag trodde jag kunde ha njursten HAHAH!
Min mage hade växt ifrån 24 till 27 cm iaf , :) så växer gör han allt. & sedan fick vi reda på att det inte är mer UL att gå på, trodde vi skulle på ett till men nej nej, ikke sa nikke. Så nu får vi se om det verkligen tittar ut en pojke, men de gör de nog är nästan helt 100 hade viljat gå på ett UL till men inte så noga, huvudsaken är att bebisen är frisk :)!
 
Jag & älskling åkte sedan och hälsade på Linda & Tobbe som fick deras prinsessa i fredags natt :) så otroligt söt och liten ^^, så nu längtar jag som bara den till vårat hjärta kommer :) ♥♥
 
Magbilder kommer kanske imorgon, orkade inte idag haha :)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0