Helvetes dagar!

Hejsan!
Nu har jag haft ett par helvetes dagar, värsta jag vart med om inom hela graviditeten tror jag!
Natten till fredagen började jag kräkas som aldrig förr fick inte ha kvar något i kroppen! från kl 23,00 på torsdag tills ca 12,00 på fredags eftermiddag kräktes jag bara, mamma fick komma och gå ut med Xzeena för det klarade jag inte göra själv. Sedan mådde jag lite bättre, och vaknade på lördagen och mådde kanon tills vi skulle åka till min mamma och fira morsdag, då började jag att må illa igen men det gick över tillslut och vi grillade.
Sedan på natten till söndagen satte allt igång igen, spydde som en gris igen! Hela natten och hela dagen.
Och igår (måndags) var jag bra igen och kunde umgås med min syster och kusin och äta normalt, men inatt vaknade jag av att jag var tvungen att kissa så gjorde de och sedan fick jag vända mig i panik och kräkas.
Men inatt var det bara en gång TUUUR för jag orkar inte mer! och nu mår man lite halvt bra dåligt.
Ska till barnmorskan halv 2 så får se vad hon säger, har ju halsbränna också så kan ju vara därför jag spyr.
Fick ringa till 1177 i söndags för Joakim blev så orolig, dom ville att jag skulle dricka vätskeersättning, men NEJ tog en klunk eller tre och trodde jag skulle dö, det var det äckligaste jag vart med om! USCH! så höll mig till endast vatten hela söndagen och man var inte pigg, ville bara begrava mig!
 
Jadu tjejer, det är inte helt enkelt att vara gravid! Skönt att han ska titta ut snart tycker jag, så får vi allt se om vi gör om detta äventyr om några år, just nu så vill jag INTE ha mer barn. Räcker med vår Jason tror jag!
Jag hatar att må dåligt och ha de jobbigt, aldrig vart med om något liknande innan. Och jag hatar sjukhus m.m så detta är inte helt enkelt för mig, ni kanske tar de som en nypa salt men det gör verkligen inte jag.
 
Yäyä, får gå och fixa mig snart kommer Joakim och hämtar mig. PUSS!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0