kräk

Hejsan !
Då ligger man här hemma på soffan och är trött som en gris. Började med att tvätta, träffa Nattis och sedan la jag mig hemma och fick springa till toan för att spy. Jag hatar att spy det är nästan det värsta jag vet! Så fick jag lägga mig igen och sen spy några gånger till, så Joakim fick vackert ta över hela tvättningen, men mat orkade jag göra tillslut.
Nu har man sovit lit men mår inte kanon än å jag har massor att göra, ut med Xzeena, plugga å byta sängkläder! min jord går under, bara att bita ihop, å lägga sig i ett bad sen också.


hörs sen, puss !!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Elin

allt bra?

2013-05-15 @ 06:57:36
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0