Lördag - Kungälvs crusingen

 
Godagens !! =)
Idag var man ju nästan uppe med tuppen :) kl 8 åkte Joakim och en stund efter de gick jag upp.
Men det ångrar jag dock lite nu då jag har så himla långtråkigt, har ju hunnit med att städa och duscha redan!
Så fick ju ringa hit min lillasyster så pappa ska köra hit henne :)) så slipper jag vara ensam haha!
Och det är varmt som katten ute, redan runt 30grader står de på termometern i köket, men den ligger ju i solen men det är varmt! Avlider snart, inte alltid lätt att vara gravid inte haha men snart är han ute =D
 
Idag är det även Kungälvs crusingen, känns förbannat knasigt att man inte har brottom att fixa sig och öppna en kall cider på morgonkvisten, som man gjort innan haha. Detta året blir det nyktert för både mig och Joakim, vi ska åka och kolla uppe på kåken och sedan på crusingen och sedan ikväll blir det hem och kolla film typ haha, känns ganska skumt! Man har ju inte sätt fram emot denna Kungälvs crusingen lika mycket som dom andra iaf haha, men det är väl dock inte så konstigt.
 
 
Vi på Kungälvs crusingen för 2årsedan ;) & nu har nästan vi alla fått barn eller är gravida haha ! ;P skojigt!
 
Yääyä ut med doggen nu PUSS!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0