Söndag

söndag nu igen då ja, tycker det alltid är söndag haha. & imorgon går man in i vecka 37 snart dags!
Och jag är trött som vanligt men idag är jag mycket tröttare än vanligt!
 
För igår var vi hemma hos min pojkväns lillebror som hade 20årsfest, massa folk och skoj var det.
Men som höggravid tog det på krafterna, puh. Värk kom i rygg och buk pågrund av att jag stod och satt mycket.
Så vid ca halv 1 inatt fick det vara nog och vi åkte hemåt, när vi hade kommit en bit fick vi även vända för att hämta min lillasyster haha, då kom hon på att hon hade för mycket alkohol i kroppen och ville hem så vi lämnade av henne hemma, sedan åkte vi hem och somnade båda två som två grisar fy va trött jag var!
Och idag känner jag mig trött och sliten, så vi åkte och hämtade Xzeena hemma hos min pappa och sedan hem igen och jag somnade som en stock, känns som om jag kommer göra det snart igen.
Har även tagit mig ork att packa lite i BB-väskan och skötväskan kände att det var ett måste då de snart är dags och kan hända närsomhelst! Så då kanske de inte känns så bra å stå där och inte ha packat det haha, lite svårt och veta va man ska ha med sig dock.. Och imorgon får jag ta en städdag och hoppas på att det aldrig mer blir stökigt innan det är dags, för de är ganska krävande att städa just nu om man säger så.
 
Yääyää ska lägga mig och mysa med Xzeena nu, PUSS!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Elin

allt bra?

2013-05-13 @ 07:04:53
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0