Torsdag

Jahaja då vart de torsdag igen och pappa väckte oss och hade hittat en startmotor till Joakims Ford så vi åkte och hämtade den, sen hälsade vi på min fader en sväng. Nu väntar jag på min mamma och syster vi ska åka till min mormor och se om hon är piggare :) hoppas de!
Jag själv är inte så mycket piggare, jätte trött verkligen! Och jag har ändå sovit ut ganska bra känns de som.
Fast de är så jävla varmt i vårt sovrum så Joakim ska ta fram vår kärna vän fläckten sedan! hoppas den kan e mig en riktig skönhetssömn hahah! Kan behöva de känner jag, känner mig som ett vrak!
 
 
Yäyää får ta och byta kläder nu, PUSS!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Julia

sv: aa, det tycker jag med!!

~ allt bra?
kram

2013-05-09 @ 18:06:22
URL: http://thisismycoollife.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0