Vafan ska denna rubriken vara ...

Skulle gått en långis med Xzeena men det fick bli en kortis för det blåser ju som bara den
och jag fick himlens ont i höfterna när jag gick!
Tacka jesus (nej är inte kristen) för att detta snart är över! saknar att ha en normal kropp om man säger så.
Så man kan göra mera saker än att bara ligga hemma och tycka synd om sig själv, och ingen annan förstår
hur man mår eller att man har ondare än vad som tror.
Känner att mitt bittra humör börjar tränga sig framåt men jag vet dock inte varför ...
Jo lite kanske, det är inte skoj att sitta hemma helatiden medans alla andra är ute i de fina vädret och umgås.
Man kan känna sig jätte bortglömd ibland när man är gravid, det är som om alla vänner bara skiter i en och glömmer av en för att "hon är ju gravid" typ ... "Hon orkar väl inte göra något" typ, vet inte hur jag ska förklara, men ni som vart gravida förstår mig nog på något sätt.
 
Suck ... jag får väl ta tag i disken och sedan lägga mig och kolla på efterlyst typ och gosa med Xzeena.
Denna ända sanna vännen :)! eller ah hon är ju tvungen att umgås med mig haha för hon är ju min hund, stackarn!
Hon kan inte heller ha skoj nu när jag inte gör så mycket, tur att hennes pappa är ganska hurtig med henne, på helgerna i alla fall haha.
 
 
Lite "somriga" bilder ^^,

Kommenterar gör du här!
Postat av: danten89

Jo allt bra :)
dudå?

2013-05-15 @ 22:45:54
URL: http://animalcity.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0