Bollibompa - Sjukaste jag sett

Jag vet att jag är lite efter med detta klipp som har gått runt på Facebook, youtube m.m, men min mamma visade mig det i förrgår och jag tappade hakan av sock! Sånt här är inte barnprogram! Jason hade aldrig fått sätt sånt, det är hemskt hur ett barnprogram kan göra sånt här att dom ens kan få göra detta "pyssel". Läste att barn hade blivit rädda och börjat gråta efter att ha sett på detta på Bolibompa, och det förstår jag det vem vill se en docka bli mördad och styckad utav ett psyko som säger "varning för känsliga tittare"  m.m. hur sjukt som helst. Hoppas hon får sparken ifrån Bolibompa, för hon gjorde det verkligen på ett sådant sjukt groteskt sätt att jag hade spytt om jag såg henne, nä usch. Detta är ingenting för ett barnprogram. Undra vafan som har hänt med dagens barnprogram asså ... galet!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Nellie

Såg det där jag också, helt sinnes!

Du har fått en award av mig på min blogg om du känner för att kika in :)

Kram

2013-11-22 @ 12:24:21
URL: http://nellies.vimedbarn.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0