Jag har fått en award!

Jag har fått en award av Nellie som jag ska försöka svara på

Hur fungerar awarden? Här är reglerna:

-Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
-Skriv 11 random fakta om dig själv.
-Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
-Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
-Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.

11 fakta om mig:

- Jag vill ha sillikonbröst!
- Jag hatar när folk ska bestämma över mig och mitt liv.
- Jag har ett syskon, en lillasyster.
- Jag har en hund som är en Amstaff / Pitbull på 3år och heter Xzeena
- Jag är utbildad bartender..
- Jag brukar åka på crusingar på sommrarna.
- Jag kommer ifrån en familj som gillar gamla bilar och motorcyklar.
- Jag är svin rädd för sprutor
- Jag har bott i Lödöse innan, men vände ifrån bonnehålan och flyttade tillbaka till Kungälv.
- Jag älskar tatueringar.
- Jag vill alltid göra tvärt emot andras vilja. (Om jag inte gillar deras)

Frågorna som jag fick svara på;

- Hur tror du att ditt liv sätt ut idag om du inte fått barn?

Jag tror jag hade jobbat och levt tillsammans med Joakim, och fritiden hade väl bestått utav Beer pong haha ;)

- Är du svartsjuk av dig?

Nje, lite kanske. Men inte så jätte mycket.

- Favoritaffär att handla barnkläder i?

Jag tycker om dom vanliga som, HM, Cubus och OII.

- Vilken mat äter ni helst hemma hos er?

Hemma hos oss är det ofta Ris eller Pasta som gäller.

- Nämn tre av dina favoritbloggar.

Puuh, Kissie, Paow och Kenza tror jag.

- Vill ni ha fler barn?

Joakim vill ha mer, för mig hade det räckt gott och väl med bara Jason. Men han måste ju få ett syskon, jag själv hade inte tyckt det var kul utan min lillasyster.

- Vad är din högsta dröm?

Att få ett bra jobb och flytta till hus med min familj och skaffa en hund till :)

- Gillar du julen?

Nje, asså den är inte lika speciell för mig som den är för många andra. Jag har firat jul alla år, men de har inte blivit dom bästa om man säger så. Men nu ska jag försöka göra det bästa för Jason´s skull :)

- Hur tror du andra personer ser dig?

Jag tror dom ser mig som snäll och lugn, men vissa har sagt att dom ser mig som en tyken tjej, haha  men det är jag inte. Inte mot alla! :)

- Har du något fobi?

Oja, fötter. Jag hatar fötter!! ormar och spindlar också!

- Var din graviditet/förlossning som du hade tänkt dig?

Nej, de blir den nog aldrig. Gravidateten var jobbig för mig med ont överallt och kräkningar. Sen förlossningen var bra, men ändå hemsk om man tänker på smärtan.

Jag nominerar;

 Kaffemorsan Sandra Madeleine  Erika Lina Sandra Rose - Marie Jessica Carola Elin Lottiz

Mina frågor till er;

- Hur många barn vill du ha ?
- Hur ska den personen som du vill leva med ha för personlighet och stil?
- Vilken affär handlar du helst barnkläder i?
- Vad är din favorit rätt?
- Vad gillar du för pojk och flicknamn?
- Hur reagerade du när du fick veta att du väntade barn?
- Hur kommer ditt liv se ut om 5 år om du själv får bestämma?
- Vad är det bästa med julen?
- Har du lätt för att skaffa nya vänner?
- Om du bara fick äta en sak en hel vecka, vad skulle det vara då?
- Hur tyckte du det var att vara gravid och vad tyckte du om förlossningen?

 

 


Kommenterar gör du här!
Postat av: Sandra

Tack för awarden! Det var riktigt roligt och kul att läsa din med :)

2013-11-24 @ 12:14:45
URL: http://libelli.se
Postat av: Nellie

Vad roligt att du ville svara! :)

Kram

2013-11-24 @ 14:37:01
URL: http://nellies.vimedbarn.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Tack. Jag svarar på frågorna imorgon i ett inlägg, men för den inte vidare :-D

2013-11-24 @ 21:44:05
URL: http://lottizdays.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0