Morgon äventyr

Hej! Nu kom i precis hem ifrån vårt morgon äventyr i stan, och jag hatar att köra bil i stan haha!
Vi fick även ha en lekstund i bilen =)
 
Men nu blir det hemmamys hela dagen för Jason för han blev så himla tät i näsan :( så han kan nästan inte sova! Jätte jobbigt för min lilla prins.. hoppas de går över snart och hoppas de bara är efter sprutorna han fick i måndags. Xzeena fick vara hos Carro en stund och leka av sig med henne, inte kul för en hund och bara gå snabba turer, vill inte gå långt nu när Jason är sjuk. Så hämtar min prinssesa ikväll =) Nu ska jag försöka somna sjukligen igen ............ Puss!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Att köra i stan är aldrig poppis ;) Jag kör gärna inte alls - maken får köra allt som oftast :P

2013-11-08 @ 13:39:03
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Postat av: frida

Hej jag har precis gått med i bloglovin, ska vi följa varandra? tänkte endast göra seriösa byten där så om du är sugen bara säg till! :)

2013-11-08 @ 14:08:48
URL: http://skogeforsfrida.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0