Bebis och föräldrarskap

 
Bebisar är något av det mysigaste som finns, helt underbara. För ca 1årsedan fick jag drömmen själv, det plussade på graviditetstesten vi tog. Vi blev så himla chockade och glada så vi var tvungna att göra flera stycken för att själva fatta det. Och nu sitter jag här, 3 månader efter vår förlossning, nu är jag äntligen mamma till världens finaste son, Jason. Han är helt otrolig, det är så himla häftigt att han har legat i min mage i 9 månader! Man kan ligga i timmar och bara titta på han, hur underbar och perfekt han är och han är bara våran bebis.
Att se han utvecklas är det finaste och coolaste jag varit med om, hans skratt är helt underbart och när han är ledsen gör det ont i en själv. Men att sitta och bara krama och mysa med en bebis är det bästa som finns och att ha ett barn är det många drömmer om, jag min dröm blev sann! Jag önskar att den kunde bli det för alla som vill ha barn för jag tycker alla som vill ha barn ska få en chans att vara med om denna mest fantastiska upplevelsen.
Det är såklart en jätte omställning i livet att få barn men det är de såklart värt varje sekund utav!
Man älskar ingen lika mycket som man älskar sina barn, bästa kärleken som finns. ♥ ♡ ♥
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0