Vill bli bra

Ligger hemma o vill inget annat än att bli bra igen, jag hatar detta! jag föder hellre 20 ungar till utan klipp!! detta är riktigt jobbigt,( att föda barn är också skiiitjobbigt) jag hatar de! Tur att jag har världens bästa pojkvän!! men de e jobbigt att se han göra allt som jag inte kan :-( jävla skit sjuka jag har åkt på :-( usch!! jag vågar inte ens bära omkring på Jason, är rädd att ramla eller tappa han. Jag kan inte gå ut me Xzeena för hon löper å drar å de går verkligen inte. Gud vad jag älskar min pojkvän ! <3 jag saknar att kunna leka och umgås normalt med min familj, snälla kan jag få bli frisk nu!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Andréa

Usch... Krya på dig :(

2013-09-02 @ 11:11:50
URL: http://decembermom.vimedbarn.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0