Fredag

Hej!
Idag blev det en liten shoppingtur med lillasyster och mamma i Stenungsund. Fy va folk det var, aldrig sätt så mycket folk där innan haha. Långa köer till provningsrummen och i kassorna. Men inte stoppar det oss, blev en del nya saker till gaderoben, thihi. 

Sedan var vi hemma hos mormor på middag med hela lilla släkten :) mysigt. 

Och nu ligger vi i soffan och kollar på Päron till farsa eller vad den heter. Och det snöar maaaassor ute!

Får snart sova känner jag, imon ska jag föthoppningsvis åka och hälsa på min allra bästa vän (trotts att vi inte umgås helatiden som innan så ska vi vara bästa vänner livet ut som vi bestämde när vi var små) ska bli kul :) ♡ 

Puss & Kram

Här bjuder jag på en bild på min trummis med!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0