Gubben i lådan

Fredagen den 19/12, den näst sista fredagen detta året ;) haha.
Idag jobbar Joakim sista dagen innan han har julledigt, så gött! Att vara lediga hela familjen =)
 
Vi vaknade strax innan nio idag, då Jason vaknade inatt och bara skrek! Och han är så himla mammig och han vill bara vara med mig, börjar bli ganska jobbigt. Så fort hans pappa tar han så skriker han "MMAAAAMMMMAAA!!" så nu har jag, JAG bestämt att Jason ska ha lite egentid med sin pappa då han har vart hemma med mig väldigt mycket det senaste, så dom kan behöva ha lite egentid. 
 
Det funkar bra att leka med pappa när han är pigg, men är han trött, ledsen eller trött så är det bara jag som passar och det är ganska så kämpigt ibland. Hoppas att den son och pappa tid kan fixa detta någålunda bra. 
Blir säkert bättre nu när vi alla ska vara lediga ihop också =). 
 
 
Gubben i lådan har vi i Jason´s rum ;) 
 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0