Headaches and tired

Hejsan eller gokväll kanske ;)
Har nyss tagit mig ett bad, SKÖNT! men efteråt så fick jag så himla ont i huvudet och i magen, vette fan vad det kan vara, får väl ta en panodil så kanske det går över. Har gjort ganska så mycket idag, först åkte jag och min syster och letade fisketråd och grejer, hittade dock ingen! Fattar inte varför Joakim skickar mig på sånt haha!
Sedan åkte jag med mamma till sjukhuset och hälsade på min morfar, hoppas han blir bättre snart! Det är verkligen jobbigt att se han dålig, men han är på bättringsvägen verkar det som :)! 
Och efter det hämtade vi Jason och åkte på kalas för min lillasyster som fyllde 21 i söndags. 
 
Nu ska hon snart komma och hämta en dosa till banken sedan ska jag vila framför tvn med Joakim innan läggdags. Imorgon ska vi åka och handla inför Carros kalas som hon ska ha på lördag =) Hoppas ni har haft en bra dag!
PUSS
 
Min fina prins igår när vi fikade :)
 
Och min älskade prinsessa! ^^.

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0