Hjälp med städning eller städar du själv

När man ska ha storstädning eller kanske tillochmed flyttstädning så är det inte så himla roligt! Själv tycker jag att det är det tråkigaste som finns, så när vi någon gång flyttar så får det gärna komma ett flyttstäd hem till oss haha! 
I alla år så har faktiskt min mamma och mormor städat efter mig så jag har inte gjort så jätte många städmoves i mitt liv! Bara när jag har vart tvungen, som nu tillexempel när man inte bor hemma hos mamma och pappa längre haha. Funkar bra änsålänge men då och då kommer mamma och mormor och gör det åt mig ^^, fortfarande bortskämd med det! 
Måste jag städa hela lägenheten själv så tar man ju ett rum i taget! Fast ibland är det såklart lätt att påbörja städ på nya ställen helatiden haha! men städhjälp is good!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0