Lycklig

Hejsan!
Igår kväll när jag jobbade ringde min kusin och sa att min syster skulle ha tillbaka sin telefon som jag lånat tills jag ska lämna in min på lagning för den var ju med om en liten olycka när Sandra var arg haha. 
Fick såklart panik, shit ingen telefooon!! Och sa till Joakim, och han var så söt och köpte en ny till mig, världens bästa kille!! :) överlycklig! ^^, haha 
Yäyä, snart ska jag fixa mig inför en jobbkväll ! har beställt hem massa kort sedan Jason´s kalas också! :) skoj. 
Ska fylla hans böcker hehe :) & Xzeena har inte vart hemma på heeeladagen, Joakims kusin kom och hämtade henne vid 12 tiden och är fortfarande inte hemma, min plutt! Men det är skitbra att hon får komma ut såhär mycket :) Jättebra! Yäyä, PUSS!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0