Varför inte skaffa en PT

Att börja träna kan vara lätt för vissa och svårt för andra, man ska ta sig till gymmet eller ta sig ork att dra en träningsrunda hemma eller ute. Och det lockar inte speciellt mycket om man är själv, det är ju mycket roligare med sällskap, tycker iallafall jag. Jag vill gärna börja träna mer än vad jag gör, nu går jag endast några enstaka långpromenader i veckan men vill göra mer. Men .. det är så tråkigt att träna själv, ut och gå går ju bra för då har jag Jason eller Xzeena med mig. Men jag skulle inte vilja åka till gymmet ensam, det kan jag inte tänka mig att det är kul. Därför har man ibland tänkt på en personlig tränare, men det har dock inte blivit av. Så jag tjötar på min pojkvän och syster, men ne det blir ju aldrig av det heller. 
Om man hade en personlig tränare så är man inte ensam och man får ju bra hjälp med det man vill ha hjälp med, jättebra! 
 
Jag har hittat en sida där det finns personliga tränare på intenet, det kan ju också vara en bra början.
Dom har bra program som tillexempel; Viktminskningspogram, Muskelpogram. Och det finns även så man kan träna hemma, kom i from hemma heter det. Och sedan finns det såklart personlig tränare online
Dom hjälper dig att lägga ihop ett pogram som passar just dig och hjälper dig att nå dina mål, dom lägger upp en bra kost som är bra för din träning och stämmer av med dig så att allt går bra. Sedan lägger dom om pogrammet efter en månad. Och det är DIN EGNA tränare som hjälper dig! inte flera utan en egen. 
 
Kostar 499:- i månaden och det är ingen bindningstid och dom garanterar resultat! Värt ett försök, eller har jag fel? nej! :)
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0