Creep mother

Godmorgon allisams! 
Hoppas ni har sovit awsome inatt, själv har man sovit sisådär! Halsen tar kål på mig på nätterna, hoppas det går över snart.
 
Yäyä, Again if a creep mom ! Det var ju det detta inlägg skulle handla om.
Imorse loggar jag in på Facebook som vanligt med min telefon innan vi går upp och då ser jag en mamma som skriver "Till er som säger att min dotter kommer bli mobbad för detta när hon blir äldre, lär era barn att inte mobbas istället!"
 

Mamman har en blogg där det finns filmer när hon ligger och onanerar och håller på, och visst fan kan det drabba hennes barn i framtiden, vi alla vet väl hur barn är! Och även vuxna som inte vill att deras barn ska umgås med hennes barn för att hon gör sånt här. Jag tycker det är SJUKT vidrigt av en mamma och göra så, jag hade ju inte viljat se min mamma naken och onanera på internet, hade du? 
Ne, usch! Vissa människor ska då inte ha barn .. 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Anonym

Men Gud va är det för en människa!

Missa inte chansen att vinna valfri produkt för 400kr, tävlingen avslutas ikväll så kör hårt puss&kram - http://www.nattstad.se/bexollila/the-tavling-is-on-13095339

2014-03-27 @ 10:47:00
URL: http://nattstad.se/bexollila
Postat av: Anonym

Vad roligt att du är med och bra motivation till varför du ska vinna och + för att du delar kram! Lycka till :D

2014-03-27 @ 12:54:25
URL: http://nattStad.se/bexollila

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0