Torsdag

Gomorgon ! 
Då var det torsdag igen, veckorna springer förbi haha och nu kommer värmen tillbaka, underbart!! Och jag blev plötsligt ledig idag, så nu är jag ledig i 4dagar istället för 3 kan ju vara skönt .. Men ändå tråkigt att inte jobba sitt pass idag .. men men va gör man :P 
Jason ville stiga upp halv 7 imorse, DÖDA MIG kände jag bara. Jobbade igår kväll och är jättetrött så får bli en vila snart tror jag haha :) Pappa kom på kaffe klockan 8 imorse så tog han med Xzeena ut på äventyr, skönt att hon kom ut i tid idag och får åka på äventyr med sin morfar, han älskar verkligen henne och gör allt för henne :)
 
Nä nu ska jag lägga mig och vila en stund :) PUSS!
 
Bilden är tagen igår utav Joakim när dom var hos Jasons farmor och farfar haha de ska börjas i tid ;) 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0