Trollhättan

Hejsan :)
Idag åkte jag och Jason till Trollhättan med mamma och letade skor, hittade ett par men jag hittade även något mer än det thihi, fick bli en ny vagn till Jason också! En Emmaljunga scooter 2.0 Black/Blue, är skitnöjd!
Kollat på sådan länge och nu äntligen blev det av, så gött! Och den andra vagnen blev såld idag den också :) gottit!
 
Var ju i stan igår med Joakim också, mamma och min syster passade Jason medans vi var där. Kollade kläder till bröllopet och tvättmaskin till oss.. Hittade massa då också, kors i taket! :)
 
Vagnen köpte vi hos Beginners i Trollhätten, as bra personal och skit nöjd kund! 
 
Nu har jag lagt Jason och Joakim har lagt sig själv, så får mysa med Xzeena och kolla på tv :) 
Ska försöka få Jason att sova hela nätter nu tänkte jag, så han inte vaknar och vill ha mat. Kan ta några nätter man det är det värt, för sedan får man sova hela nätter så skönt det hade vart. 
Updatering om detta kommer :)!
 
Lite bilder ifrån dom senaste dagarna :)
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0