Farsdag

Hejsan, nu kom jag och Xzeena nyss hem ifrån pappa som vi har vart och firat lite med min syster också såklart. Jason åkte med Joakim till hans pappa/farfar för jag ska ju jobba ikväll. 
Snart dags att göra sig iordning för helgens sista jobb timmar, så skönt! Fast imorgon så är det skola igen!
åå vad jag längtar till att jag är klar i skolan! Vill endast jobba nu!! bara två terminer kvar! Hoppas dom går lika fort som den här första! =)
 
Världens bästa pappa har jag, älskar dig massvis!!
Hoppas att alla har haft en bra farsdag :)! 
 
 
OCH
Grattis på farsdag älskling! Bättre pappa än dig kan min son och hund inte få! Du är verkligen en superbra pappa till dom och jag är så stolt över er alla tre! Älskar er massvis! 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej. tänkte bara tipsa om att jag har två tävlingar igång, en där du kan vinna en underbar snuttefilt från sojka design värde 199kr och en där du kan vinna ett par praktiska barnjeans från madetoplay värde 449kr! Perfekta julklappar om inte annat :) Du hittar tävlingarna i min blogg! Mvh Annika

Svar: Hej! okej, ska kika in =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

Postat av: Kaffehörnan

Vad mysigt med besök

2014-11-11 @ 14:10:34
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Arvid och Lydia

Mysigt med fina pappor... :-)

2014-11-11 @ 14:21:22
URL: http://arvidochlydia.wordpress.com

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0