Sandriiie tipsar - Mega Fat Burner

 
Beställde hem denna för ett tagsedan

Mega Fat Burner! 

Ångrar det inte, LOVE IT! Den ger mig energi som jag behöver för att orka träna, inte alltid man har det som småbarnsförälder. Sedan har BioTech tagit fram kosttillskott med grönt te-extrakt, koffein, krom, L-karnitin som både laddar energin hos musklerna, och även dig själv! Jag kör på som bara den för att nå mitt mål och denna hjälper mig en bit på vägen! Jag orkar springa MYCKET längre nu än innan och jag ORKAR så mycket mer! Innan orkade jag inte ens ta mig till gymmet nu springer jag nästan dit :D haha.
Finns att köpa hos Gymgrossisten för bara 219:- HÄR
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: ullie

oj en mirakelgrej kanske skulle pröva :)
ja jag vet va du menar gjorde oxå det men skönt nör man e färdig utb sen.

2014-10-11 @ 19:10:50
URL: http://weberskold.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0