Cozy Saturday with family

Cozy Saturday with family
Idag har vi har en mysdag hela dagen, så gott!
 

Imorse låg vi och kollade på film inne i sängen, Pettson och Findus och sedan blev det Bilar
Sedan åt vi frukost tillsammans, händer inte ofta, bara på helgerna. 
Och efter det blev det en film till, och en promenad till affären och köpte lite lördagsgodis och massa powerking till dom trötta föräldrarna, och dom hjälpte faktiskt, för vi kom igång med städning, Joakim rensade alla leksaker inne i Jason rum och Jason hjälpte till, jag fixade i köket och lagade sedan mat. 
Efter det lekte vi med Jason och Xzeena en stund innan läggdags! 
 
Nu sover både Jason och Xzeena, :) och vi ligger i soffan och tittar på tv efter en låååång välbehövlig dusch! 
Och jag börjar bli sjuk också,usch! Förkyldning är det värsta jag vet. 
Nästan så jag ska prova ett tips jag fick av en på jobbet, koka en öl och dricka den VARM och sedan bara vila så vips ska man vara frisk dagen efter... spännande! Ska försöka få med Joakim på det, så gör jag det med han haha. 
 
Hjärtat täcker lite gojs som kom ut PRECIS när jag tog bilden! 
 
Jason i sina myskläder, tröjan är ny och är ifrån HM. 
Och dom fina raggsockarna som är ifrån J´s farmor :) 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0