Delegation på schemat

Hejsan!
Nu har jag vart i skolan och haft etik lektion och snart ska jag bege mig till jobbet för att förnya min läkemedelsdelegering =) sen är vi lång lediga!! :D så skönt.
Blir hem och städa lite efter delegeringen, sedan får vi se vad dagen har att erbjuda =)
 
 
Måste tipsa er om ett JÄTTEBRA schampoo och balsam, mitt hår blir sjukt lent och fint. Och jag har alltid haft problem med att borsta ut det innan men inte nu längre efter att jag bytte schampoo och balsam, nu är det jättelätt! 
 
 
PUSS OCH HEJ!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Malin

De där schampoot har jag haft ett tag. Otroligt bra! :D

2015-04-29 @ 15:53:13
URL: http://maaline.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0