Långfredag

Godmorgon och glad påsk på er. 
 
 
Joakim var uppe med tuppen med Jason och nu har han åkt och fiskat, jag och Jason myser i soffan framför tv:n med filmen Bilar. Han är helt inne i filmen, finns det någon som är mer biltokig än dig Jason? 
Jag ska snart färga håret för det hann jag inte igår, kom hem ganska sent ifrån min syster. 
 
Sedan ska jag plocka lite här hemma och ta med Jason och Xzeena ut och hämta lite påskris så vi kan pynta lite hemma iallafall. Fast vi väntar tills det har blivit lite varmare ute! 
 
 
 
Jag måste även berätta om en blogg som jag har följt ett tag, den heter Prinsessan Louise av Ekerö.
Det är en mamma som skriver om deras vardag med Louise som är lika gammal som min son Jason och hon har leukemi, som alltså är blodcancer. I denna bloggen får man följa Louise sjukdom och hennes behandlingar till att få bli frisk. Livet är verkligen orättvist! Barn ska inte lida av en sådan sjukdom, dom ska få vara friska och leka. Jag hoppas att hon får bli frisk snart! Man får så ont i hjärtat och när man läser bloggen slutar det alltid med tårar, och det är verkligen jobbigt att man inte kan göra alla barn med cancer friska! Hoppas hon får bli frisk snart, fina Louise. Och din mamma är verkligen den starkaste mamman jag vet! 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0