Med mörbultad hjärna säger jag godnatt.

Conceived broken my brain, så nu orkar jag inte mer.
 

När denna utbildningen är klar ska jag stampa på böckerna och riva dom i småbitar och elda upp dom! 
 
Min hjärna är så trött nu att den inte orkar ta in mera info om provet imorgon, så det får bli som det blir. Jag är ju bara ute efter att bli godkänd, hade vart kul med höre betyg but who cares. 
 
Nu ska jag gräva ner mig i sängen och sova! och hoppas på att denna natten blir en lång natt med bara massa sömn. Helst vakna imorgon efter att provet är klart haha. Ne, det kommer säkert gå jääääätebra! säkert.. Så skönt med helg imon, eller nej vänta JAG HAR TVÅ INLÄMNINGAR SOM SKA LÄMNAS IN PÅ MÅNDAG! ... fuuuck!! haha, mysa i husvagnen och plugga ihelgen, jiippeeyäy! 
 
head shot and goodnight! PUSS!
 
(usch jag som är skotträdd, okej nu är jag TRÖTT! natti!!)
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0