Påskafton

Påskafton började med några timmars jobb och sedan hälsat på morfar, solat och vart hos mamma.
 
 
 
Imorse gick jag upp tidigt för att jobba en stund på morgonen, är skoj att komma in och jobba lite emellan studierna och träffa alla söta jobbakompisar och gamlingar =)" Efter jobbet åkte jag, Jason och Carro hem till morfar och hälsade på en stund med en påskblomma och Jason fick en påskpåse utav dom, med bla en "brumbrum" i som Jason blev jätteglad för. Efter vi hade vart hos morfar åkte jag och min syster och solade lite, fick lite färg! Man känner sig så mycket fräschare när man är brun. Och efter det åkte vi (Jag, Jason, Xzeena, Carro & Nattis) hem till mamma i Lödöse och där fick Jason ännu mera påskägg och en till "brumbrum", så åt vi lite middag (kvällsmat) och sedan åkte vi hem, och nu ligger jag och mina två bebisar ä n t l i g e n i sängen efter en lång dag och är helt slut. Joakim är iväg och bowlar med några av hans vänner och jag ska slå på en film och sedan sova! 
Imorgon ska vi på bio och se fourios 7 hihi. Och kanske sova i husvagnen! :) 
 
Hoppas ni har haft en bra påskafton! Puss och gonatt!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0