Pusseliepuss på långhelg!

Tuuudiluu! 
 
Jason har bestämt sig för att sova länge idag, försökte väcka han men det var väldigt gnälligt! 
Så han får sova lite till, så hinner mamma göra iordning sig. För snart kommer min mamma och hämtar mig för vi ska på hemligt uppdrag!  och sen till kussen.
 
Hääärligt med långhelg nu, Joakim kom hem nyss ifrån jobbet så nu blir det låååånghelg med familjen, och den startar bra med kalas och träffa min underbara familj =) <3 Vad jag tycker om er alla! =)
 
 
Pussilie!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Sanna Nielsen Fanpage

Kolla in min blogg👉 sannanielsenfan.blogg.se

2015-05-01 @ 01:10:19
URL: http://sannanielsenfanpage.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0