Buick köp och kvällspromenad

Hej! Imorse åkte jag med pappa och en vän till han till Varberg och kollade på en buick som pappa var intresserad av och ja han köpte den :) 
Så nu har jag en lycklig pappa ! :) äntligen hittade han en bil innan sommaren var slut! Haha 
Men den behöver lite pyssel under vintern och en ny lack sen kommer den vara i toppskick! 
Pappa körde mig till Joakims föräldrar och sedan åkte vi hem och spelade bingolotto. Sen hörde min kusin av sig och var uttråkad, så vi drog ut på en promenad och vi fick även med min morbror och hans dam :) trevligt! Ska vi nog göra oftare, så smala som vi blev efter en timmas promenad!! Hahah 
Nu ska jag sova för imorgon är det skoldax! Nu är ledigheten slut.. finito... finsch ... over!  För mig iallafall.. Joakim har en vecka till men han ska hälsa på lite på dagis för att jason ska komma in lite i det igen :) känns lite jobbigt att börja skolan imorgon efter allt som har hänt men det är ett bra ställe att vara på när man behöver något annat att tänka på..

Godnatt på er! 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0