Detta är inte okej!

Hejsan !
 
Idag kom vi hem ifrån Varberg, lämnade varberg med typ 22 grader och sol vid halv elva tiden och kom hem till ett mulet kungälv vid ett tiden ungfär. Kändes sådär, haft fint väder hela semestern i Varberg, förutom en kväll då det spöregnade, men det var bara mysigt!  Sedan har jag träffat min underbara mamma och vi åkte och handlade lite. Efter det gjorde jag lassange hemma och min pappa och syster kom på middag. 
Gud vad jag älskar min familj, jag har verkligen dom bästa runt om kring mig! 
 
Åkte även med min syster och hämtade ut mina skor, hon fick äran att köra ner mig haha. 
Sedan lekte vi en stund på lekplatsen utanför med Jason och Joakim, och efter det blev det en liten promenad med Xzeena.
 
OCH vet ni vad? när vi var på lekplatsen kom det fyra små killar mellan ca 5-7 år, en av dom (den yngsta) var så grov i munnen och så tyken så jag nästan dog, han kan inte ha vart mer än 5 år. 
Precis innan dom kom till lekplatsen sa dom till en annan kille som cyklade att han inte får cykla där för det var deras gård, DERAS GÅRD?! vi bor i lägenheter och har en gemensam gård och lekplats med alla. Snor ungar! 
Sedan när dom kom till lekplatsen så sa min son glatt "Hejhej!" till dessa killar. Den minste kollade jätte tyket emot honom och gick förbi, medans den andra killen kom fram och sa hej och frågade vad våran son heter, jätte trevlig kille. Sedan gick han iväg till dom andra killarna, och den minsta sa till han som hejade på våran son " varför sa du hej till honom?!"  och sedan sa han massa fula saker till sina kompisar som "Håll käften" och jag vet inte vad för hemskheter som mer kunnat komma ut ur den munnen. 
 
Det var nästan att jag blev arg så tyken han var! Jag kommer ju inte släppa ut Jason ensam på lekplatsen om sådana ungar ska vistast där, vem vet vad dom gör. Inte nog med att dom tror att dom äger hela gården så tror dom att det är okej att säga vad dom vill till vem dom vill. Och det är inte OKEJ! 
 
Sedan skulle dom även upp på klätterställningen samt rutschkarnan som om dom ägde allt, och dom såg att Jason hade jättekul där, och den ena blockerade så att Jason inte skulle kunna leka där. Tur nog har Jason en sån underbar pappa som sa till dom att akta sig för fler vill leka, och då flyttade dom sig. 
 
Det är dessa barnen man inte vill att ens eget barn ska stöta på på lekplatsen, antigen kommer dom vara elaka eller så kommer ens eget barn kanske ta efter detta dumma beteendet. Föräldrar borde vara lite mer uppmärksamma på vad deras barn gör på lekplatsen, och ha lite mera koll, speciellt när barnen inte är så gamla. 
 
Tack och hej!
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Michaela

Åh fyfan!! Sånna ungar klarar jag bara inte av! Vart finns föräldrarna känner jag??

Svar: Mamman tittade ut genom fönstret o sa något och sedan gick hon in igen, efter det att dom var på pojken med cykeln.. Helt sjukt! Som att dom inte bryr sig vad deras barn gör!
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-08-08 @ 09:28:35
Postat av: Jasmine

Usch tråkigt att det är så!

2015-08-08 @ 13:39:31
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0