Finaste ängeln!

Tankarna snurrar runt och runt, dag som natt och tårar rinner titt som tätt, huvudet värker och ögonen likaså. 
 
Gårdagen blev inte som vi förväntat oss, inte alls faktiskt. Vi skulle åka till min morfar och hälsa på han, jag mamma och Jason. Jag ville så gärna ta med Jason, just igår för att han skulle få träffa morfar och morfar skulle få träffa honom.. Jag och mamma bestämde att vi skulle åka dit vid två tiden, för då hade morfar hunnit äta lunch. Innan vi skulle åka till morfar så skulle jag Jason Xzeena och Joakim åka och hämta Jasons flytväst, men vi hann inte så långt innan telefonen plingade till och mamma skrev att morfar hade somnar in.. 
Så himla konstigt, vi skulle ju åka dit om bara två timmar och hälsa på honom! 
Jag sa till Jason " Ska vi åka och hälsa på gammelmorfar sedan?" och han sa "- JAAA! med ett jätte leende." 
Men så blev det inte .. jag fick ringa min syster som fick hämta mig så åkte vi och mötte upp resten a familjen.
Det var så tugnt, alla grät och hatar att se dom jag älskar så mycket så ledsna. Vi gick upp till morfar, du låg där så fridfullt och så fin, då brast det för alla. 
Det var verkligen en jobbig dag igår, så mycket kärlek och så mycket sorg. 
Jag är så glad att du hann träffa Jason, och att Jason hann träffa dig. Du hade verkligen ett stort hjärta för min son, och det svider av att veta att hans syskon inte kommer få träffa dig, men jag vet också att du kommer att vara bland oss helatiden, du är våran älskade finaste ängel. Nu slipper du smärtan, oron och nu har du det bra. Du är säkert utomlands och solar i ett varmt land, för det älskade du, att resa och nu kan du åka precis vart du vill när du vill. 
Jag är så glad över alla minnen jag har med dig, och dom ploppar upp med jämna mellanrum. 
 
Vila i frid Morfar, du lever föralltid i våra hjärtan och vi glömmer dig aldrig. Vi ses igen! älskar dig. 
 
 Känns otroligt skönt att få skriva av sig, men det är ändå så himla jobbigt.. 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0