Första skoldagen

Hej! Idag har jag avklarat första skoldagen på denna terminen! Gick jättebra och jag hoppas att denna terminen går jätte fort! Haha vill bli klar! 
Efter skolan åkte jag hem och hämtade Jason för att åka och handla lite saker till honom, vi mötte upp min lillasyster och jag fick köpt en mys tröja till mig och två par skor till Jason. 
Han har stolt visat upp skorna för dom flesta vi har träffat idag haha. Och han skulle först ha sina nya gummisskor och gå i inne och sedan ville han springa runt i sina nya batman stövlar med haha söt unge! 

Sedan kom min syster på middag och vi hann även åka och handla en gång till fast tråkiga saker som välling och städ saker haha. Sedan blev det en regning lång promenad med min kusin och hennes pojk :) och min lilla familj såklart! 

Nu ska jag sova har ju skola imorgon!  God natt på er 😙


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0