Inredning - Vardagsrum

Jag är så sugen å att göra om i vårat vardagsrum, jag är så trött på den FULA soffan och bordet så jag kan spy!
Vill ha nytt nu, så snart ska vi göra om och beställa ny soffa och BORD! Sedan ska jag ha bort den fula tapeten, jag kan verkligen inte fatta hur den fd ägaren tänkte eller vad den har för stil, helt sjukt fult iallafall. 
Samma med fondtapeten i köket, BRUN ?! usch! 
 
Här är lite insop 
 
Tavlorna HÄR Soffan HÄR Tornstaken HÄR Bordet HÄR och Mattan HÄR
Ljusstakarna HÄR & den rosa Vasen HÄR
 
Hoppas ni gillar det ! :)
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Therese

Blir nog snyggt. Men skulle vilja se bilder på hur det ser ut nu! :) Precis flyttat dit eller har ni bott där länge?

2015-08-17 @ 10:15:52
URL: http://mittbabbel.blogg.se
Postat av: yasmine mamma till dennis och angelina

minns jag rätt har jag läst lite ur boken redan
hoppas du får en fin kväll

Svar: Okej =) Tack detsamma!
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-08-17 @ 21:08:53
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0