Liseberg

Igår eftermiddag åkte vi till Liseberg, jag Joakim, Jason och min lillasyster. Vi skulle kolla på Lotta på liseberg, men varje gång vi ska göra det lyckas vi alltid att missa det haha. 
Min mamma, hennes gubbe och två utav hans barn kom också, skoj! :) Så jag åkte mechanica med dom, att jag inte sket på mig, usch! Jag FATTAR  inte varför jag ska utsätta mig själv för sånt. Förra året åkte jag Helix med mamma, även då höll jag på att dö. Tror jag tycker att Helix var värst, för i den känns det som om man ska ramla ut! För det är bara en sak som man drar ned över sig, men i mechanica fanns det både en sak som man drar ner och ett bälte man knäpper mellan benen, så den kändes ändå lite säkrare haha.
 
Vi hann inte heller spela på godis, som TUR var! För det får det allt vara slut på nu. 
Jason hade jättekul, på kaninlandet och sedan åkte han drakbåtarna och farfars bilar och fick ett nytt körkort! Mammas lilla plutt :)! 
 
 
 
Och har har ni en film på mechanica
 
 
Haha, Puss!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0