Lugnet före stormen

Ligger på soffan med Jason och Xzeena och tittar på barnkanalen. Är helt slut, har inte kunnat sova inatt då det har vart varmt och Jason ska ta upp hela sängen och ligger kors och tvärs, en arm dit, en fot dit, ett ben där ja ni vet. Sedan vaknade jag vid 5 eller 6 imorse, för då ville han ha välling och min syster var tokig på mig och ville att jag skulle köra dom till stan, men dom hade redan chaffis. Sikken morgon! 
Joakim sover fortfarande, han skulle komma upp snart sa han klockan typ 10 i 9 men neh han sover än haha.
 
Sedan ska vi iväg och handla lite, och sedan ska vi fira lilla Xzeena lite innan vi ska iväg på 60/65 års fest. Så ska vi sova i husvagnen med, inte jätte sugen just nu så får se. 
 
Jaja, jag får gå och göra frulle! :) Puss!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0