Sista dagen

Idag är det sista dagen i Varberg imorgon åker vi hem! Ska bli ganska skönt faktiskt. 
Fast vi har det mysigt här men hemma är alltid bäst! 
Alla är nere på stranden nu men jag pallar fan inte värmen så är kvar i husvagnen med Xzeena och vilar lite. Funderar på att åka in till Varberg med jasons badbyxor som jag köpte igår, dom glömde ju såklart att ta bort larmet SUCK!! så borde egentligen åka in.. men jag kommer seriöst att köra vilse och aldrig hitta tillbaka till campingen så jag vill egentligen att Joakim ska åka med! Haha men han ville inte så jag antar att jag får snurra bort mig själv sen.


Igår kväll när jag och Joakim satt o förtältet efter att ha nattat Jason så kollar Joakim emot Xzeenas mat skål och brevid den sitter en igelkott och äter ifrån hennes mat haha. Så söt!
Joakim fick tillochmed klappa den medans den åt :) haha 

♡ 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0