Sommaren glider mot sitt slut!

Nu känner jag verkligen att sommaren börjar glida mot sitt slut, snart börjar skolan igen om ca 2 veckor.
Och Joakim börjar även jobba om två veckor, och Jason får börja på dagis igen. Så trisst!
Jag älskar att vara hemma med min familj och hitta på saker med dom! Men det har vi gjort i en månad nu nästan, sjukt vad tiden går fort när man har roligt! Nu ska vi njuta av dessa veckor som är kvar och hitta på massa skoj tillsammans innan verkligheten börjar igen. 
 
Ska även bli spännande och se hur det går att lämna Jason på dagis igen, det kommer säkligen göra sjukt ont i mammahjärtat! uusch, jag önskar att man hade kunnat vara hemma med han föralltid, men det går ju inte tyvärr. Det är bra för han att komma tillbaka också, och leka med alla kompisarna på dagis. Och jag vet att han är i goda händer där, dom är helt underbara. Men vilken mamma skulle inte vilja vara hemma med sina barn!
 
Och nu är det inte långt kvar tills att skolan är slut, snart så! till jul är jag utbildad och klar, så himla skönt! 
Kommer bli helt underbart nästa år, jag kan ha lite stora planer hihi! men det måste man väl ha för att komma någonstans i livet? eller? haha. Nä nu ska jag vara social med Joakim innan vi ska sova, så godnatt på er!
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0