Tävling: Bland rymdraketer och navelludd - en vardagshjältes betraktelser

 

 Maila mig eran adress till [email protected] ! =) 


Tack till alla som deltog!! :D

                                                                                                                                            

 

"Till mina älskade barn,

för att ni är ändlösa källor till inspiration, 

tacksamhet och glädje - samt en del gråa hår."

"Värme uppstår snabbt i kök, särskilt när pannkakor lagas. Lillebror står lutad över spisen för att kontrollera att allt gick rätt till. Det var viktigt att pappa inte gjorde någonting utan hans medverkan. Det började svaja lite om honom, och han greppade hårdare tag i visp och slev ... "

Det är en liten liten del tagen ur en bok som heter "Bland rymdraketer och navelludd - en vardagshjältes betraktelser" skriven utav Julia Niklasson Hydén. 

 
"Tävlingen är med idusforlag"
 
Att vara småbarnsföräldrar är verkligen inte en dans på rosor, och att ha flera småbarn hemma kan verkligen inte vara helt enkelt, jag vet ju "bara" hur det är att ha ett småbarn hemma och det är inte alltid lätt. Ingen dag är den andra lik och vad som helst kan hända, är det inte lite vattenspill där så är det ett krossat glas där, eller när man har städat och är jätteglad för att det är så fint, så ser det ut som en bomb igen fem minuter senare. 
 
Jag tycker att det ska bli jätte spännande att läsa denna boken, och få se att det är fler som har det som mig haha =). Vill ni också läsa den? eller ge bort den till en annan vardagshjälte? Så tävlar jag ut tre stycken utav denna boken till tre av mina läsare!!
 
Skriv en kommentar varför just du är en vardagshjälte =) Lycka till! 
 
Extra plus är att följa mig via Facebook HÄR och instagram HÄR

 

Avslutas 23/8!


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0