Tisdag - Skola - Shopping - Busig unge!

Regnet har öst ned nästan hela dagen, nu gör det inte så mycket att skolan har börjat, för det har hösten också gjort. Och det känns ganska bra att ha börjat plugga igen! Denna terminen kommer bli ganska intressant tror jag, jag ska göra en praktik på inom akutsjukvård, vem vet jag kanske skippar hemtjänsten ;) ska bli spännande. Efter skolan idag så åkte jag Joakim och Jason och kollade efter skor till Joakim, men vi hittade inte några så vi kom hem med lite nya fiskar istället haha. Sedan åkte jag med mamma och Carro till affären och efter det blev det mys med familjen med tacos, och en promenad i ösregnet. 
Men det gör inget, det är bra för oss alla att komma ut. Vi försöker att gå ut och gå varje kväll, Jason somnar gott och Xzeena lika så haha. 
 
Jason har hållt på att busa hela kvällen, HELA kvällen! Jag hällde upp nytt vatten till Xzeena och ser Jason komma i full fart och SPARKAR på vattenskålen och vatten flyger åt alla håll och kanter! Trött som jag är så börjar jag skratta av trötthet och orklöshet, och det tyckte ju Jason var ännu roligare, så han sparkade inte bara en gång till, utan tjugo och han fick det där jätte söta ASGARVET, både jag och Joakim vek oss. 
Haha, nu sover våran lille skitunge iallafall, och imorgon är vi lediga allihoppa skönt! 
 
 
Hur har eran/din dag sett ut :)?
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0