Tråkigaste söndagen

Hejsan!
Idag är verkligen en såndär piss tråkig söndag finns inget att göra, kom tillslut på att åka och handla lite så kunde jag och Jason baka bullar sedan, men han vägrade att åka med så det gick icke. Orkade inte bråka med han idag känner jag, så ligger Joakim bakfull i sängen och orkar ingenting. 
Jason har nu lekt lugnt ett tag men nu börjar han tappa det och springer som en TOK runt med lära gå vagnen, OM DEN SKA NER I KÄLLAREN!  han har värsta jobbiga humöret nu känner jag puh. 
 
Och tråkigt väder är det också, alldeles molnigt och kvavt är det. Usch, vad tråkigt jag har! 
Jag har redan hunnit städa och hänga tvätt, plus tvättat två maskiner! Och dammsugit och ja nästan allt är gjort. Tur jag har en underbar blogg att ta hand om!! =)
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0