Värsta veckan i mitt liv.

Min kropp värker, mitt huvud dunkar, mina ögon svider. Jag vill bara ha sönder något, skrika allt jag orkar.
Min hjärna är sönder bränd efter alla tankar man går och grubblar på..
Detta är den värsta veckan i hela mitt liv, först somnar min morfar in, och sedan två dagar efter har vi ännu en vacker ängel i himelen. Detta är så fruktansvärt, hur mycket ska man orka? 
Jag måste göra saker helatiden för att inte bryta samman, fast ändå orkar jag igenting. 
 
 
Igår åkte vi till Lilla edet, där min mammas pojkvän är med i någon fiske grej. Så vi fiskade (fick inget napp) och vi grillade, så skönt att vara med familjen nu i dessa tunga tider. Vet inte vad jag hade gjort utan er! 
 
 
 
Puss

Kommenterar gör du här!
Postat av: Cissi

Massa fina bilder trots alla tråkigheter. Massa kramar till er

2015-08-23 @ 09:28:53
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0