Då var det bara två dagar kvar...

Då var det bara två dagar kvar utav detta året, snart intar vi det nya året 2016. 
Sjukt vad åren går fort, dom bara springer iväg haha! 
 
Får göra ett inlägg sedan med tillbakablickar ifrån år 2015, men först blir det till att göra klart mina två sista arbeten till skolan så jag blir färdig undersköterska om några dagar! :D weeiho! 
 
Just det, igår åkte jag, joakim och jason till tatueringsstudion, där jag fick presentkort när jag fyllde år =) och nu har jag fått en tid bokad och berättat om mina planer =) så snart har jag en ny tatuering, wei =) 2016 kommer börja bra iallafall, först blir jag utb. uska och sedan en ny tattoo på det, kan det bli mycket bättre början? haha
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0