Fjärde advent + uppsats

Godkväll! då var det fjärde advent idag, fort det har gått! 
Idag har vi hunnit med en heldel, började med en långpromenad med Xzeena imorse och sedan åkte vi och handlade lite presenter till Jason´s kusin och efter det åkte jag och tränade med min syster. Det var otroligt dött på STC imorse, sådär skönt dött haha. Allt för sig själv nästan ;) höhö 
Efter lite träning så bar det hemåt och fixa sig inför kalas hos Jasons kusin =) 
och nu sitter jag hemma, Jason sover och Joakim åkte och umgicks lite med hans syskon. 
Så jag ska sätta mig med min uppsats så att den blir klar, ska skicka in den och sedan är det ett problem mindre haha! och då är det bara till att börja på nästa uppsats! suck.
 
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag! Kram
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0