Godmorgon lördag!

Godmorgon..
Idag vaknade jag med en helt hysterisk Jason som inte var nöjd med något, men nu äntligen leker han och är ganska glad. Han är lite små grinig idag om man säger så. Kan vara så att han är uttråkad på att bara vara hemma kanske, för det är inte jättekul. Men nu är han frisk så han kanske får en cykeltur ute senare idag.
Imorgon ska vi på kalas så då får han träffa sina kusiner och leka med dom en stund iallafall. =)
 
Idag får det bli en lugn hemmadag med städ och pyssel, funderar på att börja med mitt bord som jag inte har hunnit med än haha. Och sedan får jag sitta med min uppsats så att den blir klar, den ska bli klar senast imorgon, min egna deadline! Så jag kan börja med den sista uppsatsen sedan och sedan dom andra småsakerna som är kvar att göra. Sedan är jag klar! så skönt, helt underbart!
 
 
Hoppas ni får en bra lördag! Puss

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0