Lite bilder ifrån julen =)

Julafton spänderade vi först hemma på morgonen, Jason var lite trög på att gå upp men när vi sa att han skulle få öppna julklappar så sprang han upp haha. Sedan åkte vi hem till pappa på julfrukost och efter det åkte vi hem och gjorde iordning oss. Och eftermiddagen spänderade vi hemma hos Jasons farmor och farfar, kollade på Kalle Anka mm, åt middag, sedan kom tomten och delade ut paket. Jason tyckte att han var lite läskig och började att gråta så Joakim vill hålla honom och gå med honom fram, och självklart var det första paketet till Jason haha, men det gick bra. Han skakade hand med tomten men han fick ingen kram utav Jason det var för läskigt. 
Efter att tomten hade vart där så fikade vi och sedan spelade vi julklappsspelet, där vann jag ett knivset och min fina skål som jag hade med mig haha. Sedan satt vi och spelade spel till ca 1 på natten och efter det la vi oss, sov i husvagnen. Det var sååå mysigt, det blåste jätte mycket och det regnade. Sovmorgon blev det också, Jason vaknade inte förens halv tio, vi fick tillochmed väcka han haha. 
 
 
 
Juldagen spänaderade vi hemma hos min mamma och hennes gubbe på eftermiddagen. 
Vi åt julmat, sedan öppnade vi paket, fikade och sedan körde vi julklappsspelet. Och där vann jag en bärbar mobilladdare (typ), och en lampa men den fick jag byta bort med min mormors gubbe så jag fick en fin ljusstake hihi den jag ville ha helatiden, ska sluta köpa saker som jag själv vill ha hahah! 
Sedan blev klockan sent och vi åkte hemåt. 
 
 
 
Idag vaknade jag och mådde som ett popcorn, helt slut. Så trött så att jag mådde illa och kände mig lite halvt yr så jag gick och la mig igen och sov. Jason och Joakim åkte till hönö för lite mer julfirande, och jag och Xzeena somnade om och vaknade vid ca halv 2 igen. Sedan har vi vart ute och gått, och kollat på film. Även städat lite och fixat, men nu är jag trött igen. Snart kommer Joakim och Jason hem också =) och grease är på tv, så får kolla på den och slappna av lite innan dom kommer haha. 
 
 
Puss så länge!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0