Nu är det fan inte långt kvar!

Sitter och skriver ner Jasons schema till dagis för nästa vecka, och då har jag bara ett prov på måndag, sen eget arbete tis, och då börjar jag med en av upsatserna. Och lediga på onsdag, skola på torsdag och lediga fredag, sedan är det jul! Och då ska jag hinna klart med tre upsatser och sedan är jag klar! Weeiihoo! 
Den 8/1-16 är jag undersköterska! och det ska bli så skönt, nu närmar det sig äntligen slutet! 
 
Ska snart göra oss i ordning för dagis och praktiken, sista dagen idag!! :D hoppas jag pallar mig igenom den bara, är så sjukt trött, och förkyld så hoppas denna kvällen går fort! =) 
 
Puss så länge!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Va skönt att snart vara klar :)

2015-12-13 @ 11:11:42
URL: http://mittbabbel.blogg.se/
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Va skönt att snart vara klar :)

2015-12-13 @ 11:12:36
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0