Jason: Dagens hyss

Klockan är bara 10 och Jason har hunnit med en heldel sedan han vaknade klockan kvart i 8.
Först slåg han mig med min egna mobil i huvudet 2 ggr, sedan svätter han välling ur vällingflaskan i sängen och tycker att det är SKITKUL!
Sedan går vi upp och det står två vatten glas på bordet som han börjar lägga ner chips i och dumle papper. 
Sedan ska han bada, då tar han vattenkranen och öser ut vatten utanför badkaret!! Och sedan han har en leksaks vattenkanna i badkaret som han fyller och skvätter emot mig med ett JÄTTE leende och skrattar hur mycket som helst! SKIT UNGE!
 
Inte nog med det så får han tag i en bläckpenna och kladdar i mitt häfte där jag har pluggat inför provet, och ser även kladd i min Hälsopedagogik bok som är helt NY! 
Sedan ska han få måla på papper i köket medans jag pluggar, jodå får han tag i en annan bläckpenna och målar på sig själv!! Sedan tar han tag i en helt ny bröd påse och väller den upp och ned så ALLT åker ut på golvet! hahahah åå... 
 
Och NU bet han mig i armen, önska mig lycka till idag är ni snälla haha!
 
 
och inte ens halva dagen har gått, undra vad han kommer hitta på här näst!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0